среда, 26. децембар 2012.

TOPLANI VIŠE ZA MARKETING NEGO ZELENILU ZA SUBVENCIJE


LSV     NOVI SAD – Savet za komunalne poslove Skupštine grada usvojio je bez otvaranja rasprave, programe poslovanja i investicionih ulaganja komunalnih preduzeća za dogodine, ZIG-a, "Vodovoda i kanalizacije", "Novosadske toplane", "Čistoće", "Tržnice", "Gradskog zelenila", "Lisja", "Informatike", Gradskog saobraćajnog preduzeća "Novi Sad", "Puta" i "Parking servisa". 


     Kako piše Dnevnik, jedinu primedbu u vezi ove dve tačke dnevnog reda imala je članica Saveta Milica Vlaisavljević, kojoj nije bilo logično što je Novosadska toplana, Programom poslovanja predvidela čak 24 miliona dinara za reklamu i prezentacije, pošto je "Toplana", inače, najveći gubitaš među komunalnim preduzećima.

     – Grad će u 2013. godini "Gradskom zelenilu" dati 20 miliona dinara za kapitalne subvencije, a "Toplana" se razmeće, i u vreme ekonomske krize izdvaja veliki novac za reklamiranje – rekla je Vlaisavljevićeva. Njoj je odmah na sednici iz "Toplane" odgovorila Vukica Gavrilović navodeći da je 24 miliona predviđeno za prezentaciju novog načina naplate po utrošku toplotne energije, koji startuje od naredne grejne sezone. Vlaisavljevićeva je imala zamerke i što grad nije predvideo ko će da nadomesti razliku preduzećima u računima komunalnih usluga između pune cene računa i računa umanjenih za 30 odsto, koliko imaju popust kod plaćanja komunalnih računa porodice sa troje i više dece. Ona je kazala da su komunalne firme u finansijskim problemima, i da broj dece u porodicama ne može da bude merilo za finansijske olakšice, jer je kriza sveopšta, pa sirotinje ima i na drugoj strani.
 (BILSV, 26.12.2012.)

Нема коментара:

Постави коментар