субота, 26. новембар 2011.

JOVANOVIĆ: OČEKUJEM DA DAČIĆ REAGUJE


     Lider LDP-a Čedomir Jovanović kaže da su najnovije pretnje njegovoj porodici "bolesne i sulude" i posledica "kriminalizovanog političkog života u Srbiji".
     Jovanović je novinarima rekao da od ministra unutrašnjih poslova Srbije Ivice Dačića očekuje da "umesto ratova koje bi da vodi na Kosovu, dovede ovu zemlju u red tako da niko više ne pomisli da može bilo čijoj porodici da preti zato što se sa njim politički ne slaže".


     "Bolesno je i suludo da zbog moje politike koja nekome smeta, iako nikoga ne ugrožava, ovo postaje zemlja u kojoj je legitimno pretiti deci, tako što ćete fotografisati obdanište ili školu u koju idu i poručiti da, ako već ne mogu mene da zaustave u tom što radim, mogu bar povećati cenu koju treba da platim", kazao je Jovanović. 


     Govoreći o pretnjama koje su mu upućene pismom, Jovanović je rekao da su one "direktna posledica nenormalnog političkog života koji se u Srbiji vodi godinama i koji je u potpunosti legitimizovao kriminalizovanje i kanibalizaciju koja na kraju ne može da bude bez posledica". 


     "Ja sam otišao u Miloševićevu kuću zato da bi ovo postala zemlja koja u 21. veku neće biti opterećena ritualnim obračunima političkih neistomišljenika i mislim da je odgovornost onih koji ovu zemlju vode u činjenici da 11 godina nakon toga neko može da pomisli da je pretnja mojoj porodici adekvatan odgovor na moju politiku", rekao je Jovanović. 


     Jovanović je rekao da ne misli da njegova deca treba da žive okružena telohraniteljima, već da žive u normalnoj zemlji kao i sva druga deca. 


     Na adresu Čedomira Jovanovića stiglo je preteće pismo koje je potpisalo navodno udruženje "Srbi iz Srbije, Vojvodine i Kosova, Srbi svi", u kojem se preti smrću lideru LDP-a i njegovoj porodici, kao i "svim drugim izdajnicima".

Нема коментара:

Постави коментар