четвртак, 6. октобар 2011.

IZJASNI SE KAO VOJVOĐANIN ILI VOJVOĐANKA!


     NOVI SAD – Grupa mladih entuzijasta okupljenih u Nevladinoj organizaciji Liga društvenih jednakosti pokrenula je početkom septembra internet kampanju na društvenim mrežama pod nazivom ''Ja sam Vojvođanin/ka – to sam što sam''. Akcija je nastavljena i štampanjem promotivnog materijala, a kako najavljuju u planu je i postavljenje bilborda. Cilj ove kampanje je da se građanima i građankama Vojvodine skrene pažnja da na predstojećem popisu, koji se održava od 1. do 15. oktobra, mogu da se izjasne kao Vojvođanka ili Vojvođanin. 
     – Naša želja je da na tom popisu što više stanovnika Vojvodine, prepoznaju svoj vojvođanski identitet, i tako se izjasne kada budu odgovarali na pitanja iz formulara – kažu za Slobodnu Vojvodinu u ovoj organizaciji. Njihova jedina ambicija je, kažu, da pokažu ljudima da imaju pravo da se na popisu izjasne onako kako žele. 


     Zašto su mladi ljudi okupljeni u ovoj organizaciji zapravo pokrenuli ovu kampanju najbolje govori tekst njihovog letka: ''Važno je da znaš: Nacionalna pripadnost je stvar Tvog osećanja! Nacionalnu pripadnost Ti određuješ! Nacionalna pripadnost je stvar Tvog izbora! Zato: Imaš pravo da se na Popisu izjasniš kao Vojvođanin ili Vojvođanka. Imaš pravo da budeš to što jesi''. U ovoj organizaciji kažu da su se prvo obratili ljudima preko Facebook-a i i Twiter-a, ali da su zbog veoma dobre reakcije građana i građanki odlučili da sa ovom akcijom izađu i na ulice.


     – Planirano je štampanje letaka i nalepnica sa natpisom ''Ja sam Vojvođanin/ka – to sam što sam'' na svim jezicima koji su u službenoj upotrebi u Vojvodini jer želimo da istaknemo tu multikuturalnost i multijezičnost pokrajine – kažu naši sagovornici. Kako najavljuju tokom trajanja potpisa biće postavljeni i bilbordi koji će pored osnovnog slogana imati i neke nove kao što su: Ja nisam NEOPREDELJEN, ... baš naprotiv; Neću PUT, nego POVRATAK u Evropu; Vojvođanin je Evropljanin koji zna ćirilicu. I to sva slova...

Нема коментара:

Постави коментар