среда, 5. октобар 2011.

VESNA PEŠIĆ: LOŠI USLOVI ZA NEZAVISNOG POSLANIKA


     Niko nije vršio pritisak na mene da glasam za neke zakone, izjavila je poslanica Vesna Pešić i naglasila da su uslovi nezavisnog poslanika u Skupštini Srbije loši.



     "Nemam prostoriju u Domu narodne skupštine. Dodelili su mi jednu sobu u staroj zgradi u Kralja Milana. Znači da bi tamo trebalo da sedim, a ne u Domu, gde se sednice održavaju", rekla je Vesna Pešić. Ona nakon razlaza sa LDP nije pristupila nijednom poslaničkom klubu.


     "Na pisarnicu mi stiže sav materijal. To se stavlja u jedan ormar, onda ja dođem, pokupim, ponesem kući. Ili sednem u bife, pregledam materijal, pobacam ono što mi ne treba. Čak nemam ni nekog ko me obaveštava o dešavanjima u parlamentu, moram to sama da radim. Znači uslovi nezavisnog poslanika su prilično loši", rekla je ona: "Mogu da govorim o zakonu samo pet minuta. Ne mogu nikad da pričam malo duže. Stvarno uslovi nisu nikakvi. Ali moram da priznam da nije bilo bog zna kako ni u poslaničkom klubu kome sam pripadala".


     Vesna Pešić je rekla da do sada niko nije vršio pritisak na nju da glasa za neke zakone.

Нема коментара:

Постави коментар