Saobraćajna petlja manjih dimenzija
Idejno rešenje saobraćajne petlje sa novosadske strane prilaza mostu uradio je partner ''Pontinga'' – Centar za puteve Vojvodine (CPV), te je taj deo projektne dokumentacije završen, potvrdila je Branislava Jakovljević, generalni direktor tog preduzeća. Iako je u prvoj varijanti bilo reči da će se penjanje na most rešiti kružnim tokom na raskrsnici ulica Stevana Musića, Zorana Đinđića i Bulevara cara Lazara, CVP je nakon proračuna promenio mišljenje jer se ispostavilo da će frekvencija saobraćaja biti mnogo veća, te je petlja neophodna kako se saobraćaj ne bi usporavao na toj raskrsnici, pošto će to biti tranzitni putni pravac, naročito kada se izgrade dva bulevara – Somborski i Subotički.
Jakovljevićeva je naglasila da će buduća petlja po dimenzijama mnogo manje ulaziti u univerzitetski kampus, kao i da će biti jednostavnija, sa minimalnim zapletom, a samim tim i manjih dimenzija.
Kombinacija betona i čelika na tri stuba
Ugovorena vrednost posla za izradu idejnog projekta iznosi oko 122 miliona dinara, a novac je obezbeđen zahvaljujući programu ZIG-a u gradskom budžetu.
(M.M.Idei-Trifunović, 15.09.2011.)
Žeželj ima prednost
Glavni projekat i izbor izvođača za izgradnju budućeg mosta koji će prolaziti kroz Petrovaradinsku tvrđavu pričekaće se najmanje do iduće godine. Odlaganje poslednje faze pred izgradnju direktno je povezano sa ekonomskom krizom u svetu i kod nas. Međutim, gradski oci ne bi imali izbora i da je u kasi bilo novca za novi most, jer je izgradnja Žeželjevog mosta ocenjena kao prioritet i u Srbiji i u EU. Problem je što lokalna samouprava mora u tome učestvovati sa preko tri miliona evra u gradnji železničkog mosta koji je na trasi Koridora 10.
Нема коментара:
Постави коментар